رژیم 15 روزه برای لاغری دور کمر

یکی از کارهایی که امروزه بیشتر مردم تمایل دارند انجام دهند کوچک کردن سایز کمر یا همان لاغری دور کمر برای بهبود زیبایی اندام شان است ، تجمع بافت های چربی در شکم در افراد چاق و لاغر رایج است پس شناخت راهی برای حل این مشکل اهمیت بالایی خواهد داشت.

در این بخش از تناسب اندام نمناک رژیم 15 روزه ایی را به شما معرفی می کنیم که باعث لاغر شدن کمر و دفع سموم بدن می شود بنابراین اگر این رژیم را به صورت روتین ادامه دهید چربی های شکمی را ازبین خواهید برد و حتی از افزایش وزن جلوگیری خواهید کرد ؛ دقت داشته باشید که اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید حتما قبل از استفاده از این رژیم کاهش وزن با پزشک معالج خود مشورت کنید.

توصیه هایی برای لاغری دور کمر در خانه با تغذیه

دسته ها :
سه شنبه بیست و سوم 10 1399

خواص شگفت انگیز روغن زیتون

روغن زیتون به سلطان روغن های گیاهی معروف است و قدمت آن به هزاران هزار سال می رسد ، از روغن زیتون علاوه بر پخت و پز، در تهیه مواد آرایشی و بهداشتی، صابون، صنایع دارویی ، سوخت برای چراغ های قدیمی استفاده می کنند. مصرف یک قاشق روغن زیتون در روز از بروز بسیاری از مشکلات جسمی جلوگیری می کند. در طب اسلامی نیز به خوردن روغن زیتون توصیه شدم و پیامبر ما در این باره می فرماید :زیتون بخورید و روغن آن را به بدن بمالید که هفتاد مرض را شفا می بخشد.

دسته ها :
پنج شنبه بیست و دوم 8 1399

آپاندیسیت (Appendicitis) مشکلی است که در آن آپاندیس (appendix) شما ملتهب شده و پر از چرک می شود. آپاندیس زائده‌ای کوچک و انگشتی شکل است که از روده‌ی بزرگ و درناحیه پایین و راست شکم منشعب می‌شود. هرچند آپاندیس هنوز فایده شناخته شده ای ندارد، اما می تواند باعث مشکلاتی جدی شود.


دسته ها :
شنبه سوم 8 1399

کبد چرب چیست؟


از علت تا درمان کبد چرب

کبد (Liver) دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و مسئول به اصطلاح رد کردن تمام مواد غذایی و نوشیدنی مصرف شده از صافی است که این بدان معناست که کبد فاکتورهای مضرر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم های دیگر بدن می کند. کبد به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی میکند اما اگر فاکتورهای منفی وارد شده بیار باشند در این کار اختلال رخ می دهد. وجود چربی در کبد هر انسانی طبیعی است اما اگر کبدی دارای 5 تا 10 درصد چربی باشد کبد چرب نامیده می شود ؛ کبد چرب یک موقعیت مخرب را در بدن ایجاد می کند و بدتر اینکه هیچ علامت هشدار دهنده ای در ابتلا ندارد.

دسته ها :
دوشنبه بیست و نهم 7 1398
X